مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 16:122022-04-20اقتصادي

اختصاص وام 200 میلیونی برای بافت فرسوده ورامین


تسهیلات 200 میلیونی ساخت بافت فرسوده روستایی با سود 5 درصد و باز پرداخت 20 ساله برای ساخت مسکن در روستاها پیش بینی شده است که روستاییان شهرستان ورامین با مراجعه به بنیاد مسکن می توانند از آن استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، مجید درویشی فرماندار ورامین ظهر امروز در نشست مشترک مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران، اظهار کرد: 24 درصد جمعیت شهرستان ورامین در روستاهای شهرستان ورامین استقرار دارد و حدود 70 درصد بافت مسکونی روستاها فرسوده است.

وی گفت: تسهیلات 200 میلیونی ساخت بافت فرسوده روستایی با سود 5 درصد و باز پرداخت 20 ساله برای ساخت مسکن در روستاها پیش بینی شده است که روستاییان شهرستان ورامین با مراجعه به بنیاد مسکن می توانند از آن استفاده کنند.

فرماندار ورامین با اشاره به مشکلات حوزه بنیاد مسکن افزود: تسریع در اصلاح طرح های هادی روستاها، اعطای اسناد واحدهای مسکونی روستایی، تسهیل گری در روال اداری پرداخت وام های ساخت مسکن و استفاده از منابع و ادوات راهسازی از جمله مسائلی است که باید با نگاه ویژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای حل مشکلات مردم روستاهای دشت ورامین حل شود.

انتهای پیام/67037


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص وام 200 میلیونی برای بافت فرسوده ورامین

اختصاص وام 200 میلیونی برای بافت فرسوده ورامین