مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 15:422022-04-20اجتماعي

توصیه های پلیس برای شبهای قدر کم ترافیک و بی حادثه


از همه رانندگان درخواست می کنیم در معابر شهری و محدوده اجرای مراسمات، با توجه کامل به جلو و رعایت سرعت مطمئنه تردد نموده و مراقب تردد عابرین پیاده باشند.

- ، سرهنگ محمدباقر سلیمی رییس پلیس ترافیک شهری گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی با برنامه ریزی لازم و بکارگیری حداکثر توان طرح های ترافیکی ویژه این شب ها را به منظور هدایت و مدیریت ترافیک، ایجاد فضای مناسب و ایمن در مقابل و محیط پیرامونی اماکن مقدسه، بقاع متبرکه، مساجد، حسینیه ها و تکایای مذهبی در سراسر کشور در دستور کار خود قرار داده است.

سلیمی گفت: در این خصوص چنانچه به منظور تأمین ایمنی ترافیکی شهروندان و پیشگیری از بروز گره های ترافیکی و تصادفات در معابر یا نقاطی خاص نیاز به اعمال محدودیت توقف و تردد ضرورت داشته باشد توسط پلیس راهور محل از طریق رسانه های محلی اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه در اجرای طرح از سامانه ها و دوربین های نظارتی وکنترل تخلفات در معابر درون شهری خصوصاً مسیرهای منتهی به اماکن مذهبی شاخص بهره برداری خواهد شد افزود: اولویت مجموعه پلیس راهور به عنوان خادمین هموطنان عزیز، ارائه خدمات ترافیکی، انتظام بخشی، تسهیل و روان سازی تردد و ارتقا ایمنی ترافیک می باشد و به همکاران تاکید بر عدم اعمال قانون شرکت کنندگان در مراسمات در معابر حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های پلیس برای شبهای قدر کم ترافیک و بی حادثه

توصیه های پلیس برای شبهای قدر کم ترافیک و بی حادثه