مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 08:222022-04-20اجتماعي

عزم جزم دادستانی برای «تکمیل طرح کاداستر» در کرمانشاه/ بحران خشکسالی جدی است


دادستان کرمانشاه با تأکید بر لزوم حفاظت از گونه های گیاهی در معرض انقراض، گفت: دستگاه های کم کار در اجرای طرح کاداستر معرفی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهرام کرمی دادستان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، بااشاره به اهمیت اجرای طرح حدنگار(کاداستر)، اظهار کرد: نتیجه اجرای کامل این طرح شناسایی اراضی کشور و گامی مهم برای پیشگیری از وقوع زمین خواری و مبارزه با زمین خواران خواهد بود.

وی با تاکید براینکه همه ادارات دولتی باید در راستای اجرای این طرح همکاری لازم را داشته باشند، ادامه داد: از سازمان ثبت اسناد و املاک استان به عنوان دستگاه متولی اجرای این طرح می خواهیم اطلاعات تمامی دستگاه هایی که در زمینه اجرای طرح کاداستر همکاری لازم نداشته اند به دادسرا معرفی و مهمترین مشکلات و موانع پیش روی اجرای طرح را شناسایی و به ما ارائه  دهند.

دادستان کرمانشاه در ادامه به برداشت بی رویه از برخی از گونه های گیاهی در معرض انقراض در استان هم اشاره ای داشت و افزود: از آنجایی که طی سال های اخیر برداشت های بی رویه سبب کاهش تراکم برخی گونه های ارزشمند گیاهی در استان شده و حتی خطر انقراض بسیاری از این گونه ها احساس می شود، بنابراین اداره کل منابع طبیعی استان باید رویشگاه های در معرض تهدید را مورد حفاظت ویژه قرار دهد و طرح ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جزم دادستانی برای «تکمیل طرح کاداستر» در کرمانشاه/ بحران خشکسالی جدی است

عزم جزم دادستانی برای «تکمیل طرح کاداستر» در کرمانشاه/ بحران خشکسالی جدی است