مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 12:422022-04-19سياسي

شهرداری منطقه یک: نهال های پارکینگ عمومی چیذر به بوستان قیطریه منتقل شد (+عکس)


احداث پارکینگ عمومی در محله چیذر که یکی از درخواست های چندین ساله اهالی، هیات امنا و شورایاران محلی بود با حفظ و جا به جایی چندین اصله نهال به بوستان قیطریه وارد فاز اجرایی شد.

- شهرداری منطقه یک: نهال های پارکینگ عمومی چیذر به بوستان قیطریه منتقل شد (+عکس) شهرداری: احداث پارکینگ عمومی در محله چیذر که یکی از درخواست های چندین ساله اهالی، هیات امنا و شورایاران محلی بود با حفظ و جا به جایی چندین اصله نهال به بوستان قیطریه وارد فاز اجرایی شد.

قطع شبانه درختان فضای سبز چیذر توسط ماموران شهرداری، روابط عمومی این نهاد با ارسال جوابیه ضمن تایید خبر قطع درختان، تصریح کرد که این درختان به بوستان قیطریه منتقل شده اند.

ضمن سپاس از حسن توجه شهرداری منطقه یک به دغدغه شهروندان و گزارش رسانه ها، متن کامل جوابیه شهرداری منطقه یک تهران به شرح زیر است: احداث پارکینگ عمومی در محله چیذر که یکی از درخواست های چندین ساله اهالی، هیات امنا و شورایاران محلی بود با حفظ و جا به جایی چندین اصله نهال به بوستان قیطریه وارد فاز اجرایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه یک، با توجه به مطلب درج شده در آن رسانه با عنوان قلع و قمع شبانه درختان فضای سبز چیذر توسط ماموران شهرداری لازم به ذکر است محله چیذر به عنوان یکی از محلات شاخص مذهبی در منطقه ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری منطقه یک: نهال های پارکینگ عمومی چیذر به بوستان قیطریه منتقل شد (+عکس)

شهرداری منطقه یک: نهال های پارکینگ عمومی چیذر به بوستان قیطریه منتقل شد (+عکس)