مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 12:072022-04-19سياسي

پیشنهاد استقرار پایگاه های جاده ای همه نهادهای امدادی در کنار هم


رییس جمعیت هلال احمر از پیشنهاد استقرار پایگاه های جاده ای همه نهادهای امدادی در کنار هم برای خدمت رسانی بهتر به مردم استقبال کرد و خبر از کمک به وضعیت معیشتی امدادگران از طریق مجلس خبر داد.

- ، پیرحسین کولیوند در ساختمان صلح با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان های زنجان، همدان، قزوین، کرمان و کردستان دیدار و گفت وگو کرد.

در جریان این دیدارها؛ سید البرز حسینی نماینده شهرستان خدابنده ی استان زنجان و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، استقرار پایگاه های جاده ای همه نهادهای امدادرسان همچون راهداری، پلیس، اورژانس و هلال احمر در کنار هم را به رییس جمعیت هلال احمر پیشنهاد داد که رییس جمعیت هلال احمر نیز از این پیشنهاد استقبال کرد.

کولیوند با استقبال از پیشنهاد نماینده زنجان تاکید کرد که استقرار پایگاه های جاده ای همه نهادهای امدادی در کنار هم، علاوه بر ارائه خدمات بهتر از سوی نهادها و امدادگران، موجب سهولت تماس مردم حین حادثه هم می شود و بر این اساس هموطنان به جای تماس با سه شماره تلفن، تنها با یک شماره تماس خواهند گرفت.

رییس جمعیت هلال احمر همچنین مشکلات امدادگران را هم از نمایندگان پیگیری کرد که بنا شد برای کمک به وضعیت معیشتی و شغلی امدادگران در کوتاه ترین زمان از طریق مجلس اقدام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد استقرار پایگاه های جاده ای همه نهادهای امدادی در کنار هم

پیشنهاد استقرار پایگاه های جاده ای همه نهادهای امدادی در کنار هم