مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 11:022022-04-19اجتماعي

رخشانی مهر: پارسال خیرین 3 هزار میلیارد تومان در راه مدرسه سازی متقبل شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی مهر معاون وزیر آموزش و پرورش به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام و تکریم خیرین در متن پیام خود آورده است: - رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در پیامی به مناسبت روز تکریم خیرین گفت: خیرین مدرسه ساز به عنوان معماران فرهنگی جامعه، با درک درست از جایگاه نظام آموزش و پرورش دغدغه فردای کودکان ایران زمین را دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی مهر معاون وزیر آموزش و پرورش به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام و تکریم خیرین در متن پیام خود آورده است: نیمه ماه مبارک رمضان مصادف با سالروز ولادت سبط اکبر نبی مکرم اسلام حضرت امام حسن مجتبی (ع) به نام روز اکرام و تکریم خیرین نام گذاری شده است.

وی افزود: این مناسبت خجسته، تلاشی ناچیز در جهت ارج نهادن به اقدامات ارزشمند خیرین و نیکوکارانی است که به تاسی از این امام همام که مظهر جود و کمالِ سخاوت بود دل در گرو احسان و نیکوکاری دارند.

عرصه تعلیم و تربیت و مدرسه سازی جلوه شکوهمند و زیبایی از مشارکت نیک اندیشان و خیرینی است که خالصانه دل در گرو زدودن زنگار های محرومیت آموزشی از سیمای گوشه و کنار این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رخشانی مهر: پارسال خیرین 3 هزار میلیارد تومان در راه مدرسه سازی متقبل شدند

رخشانی مهر: پارسال خیرین 3 هزار میلیارد تومان در راه مدرسه سازی متقبل شدند