مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 09:522022-04-19ورزشي

استانداری مازندران 25 هزار بسته افطاری برای هواداران نساجی تهیه کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، استقبال کم نظیر نساجی چی ها از شهرهای مختلف مازندران و حتی استان های دیگر برای سفر به تهران و تشویق این تیم در مسابقه مقابل مس کرمان که ساعت 20: - هواداران تیم فوتبال نساجی که امشب برای تشویق تیم محبوب شان در مسابقه مرحله نیمه نهایی جام حذفی به ورزشگاه آزادی می روند پیش از مسابقه با بسته های افطاری تهیه شده توسط استانداری مازندران پذیرایی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، استقبال کم نظیر نساجی چی ها از شهرهای مختلف مازندران و حتی استان های دیگر برای سفر به تهران و تشویق این تیم در مسابقه مقابل مس کرمان که ساعت 20:30 امشب برگزار می شود طی روزهای اخیر بسیاری از نهادها، مسئولان و حتی فعالان صنفی و بخش خصوصی را پای کار آورد تا مقدمات و تمهیدات مربوط به حضور بیش از 30 هزار هوادار نساجی در ورزشگاه آزادی را فراهم کنند.

آخرین اقدام قابل توجه انجام شده نیز تهیه 25 هزار بسته افطاری برای هواداران با دستور استاندار مازندران و انجام اقدامات لازم برای فراهم کردن مکان مناسب برای نمازگزاران است.

سید محمود حسینی پور که طی هفته های اخیر با نگاهی ویژه پیگیر رفع برخی مشکلات تیم فوتبال نساجی از جمله تکمیل ورزشگاه شهید وطنی شده و 22 فروردین نیز مهمان ویژه مسابقه نساجی و استقلال بود، طی روزهای اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداری مازندران 25 هزار بسته افطاری برای هواداران نساجی تهیه کرد

استانداری مازندران 25 هزار بسته افطاری برای هواداران نساجی تهیه کرد