مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 09:222022-04-19سياسي

یکصد و شصت و نهمین شب شعر طنز «در حلقه رندان» برگزار شد


یکصد و شصت و نهمین شب شعر طنز «در حلقه رندان» عصر دیروز در تالار اندیشه با حضور جمعی از طنزپردازان و مدیران حوزه هنری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) یکصد و شصت و نهمین شب شعر طنز در حلقه رندان   عصر دیروز در تالار اندیشه با حضور جمعی از طنزپردازان و مدیران حوزه هنری برگزار شد.

این مراسم با اجرای شهرام شکیبا همراه با رونمایی از دکور جدید این برنامه به همراه یادی از مرحوم ابوالفضل زرویی نصرآباد برگزار شد.

شاعران و اساتید طنزپرداز در این برنامه از حلقه رندان با شعرخوانی و سخنان خود بار دیگر لبخند بر لبان مخاطبان این برنامه پرطرفدار جاری و آموزه هایی طنز را عنوان کردند.

روح الله احمدی اولین شاعری بود که در این برنامه شعر خواند.

وی نقیضه طنزی بر شعر زیبای مولانا را ارائه کرد: معشوقه فراوان شد، تا باد چنین بادا اوضاع دل عشاق آباد چنین بادا از شدت ارزانی، از فرطِ فراوانی دل می کَنَد از شیرین، فرهاد چنین بادا از دخترک مهمان وقتی که خوشش آمد ول کرد عروسی را داماد چنین بادا با وانتِ بوگاتی، رفتیم به الواطی در ساحلِ چمخاله دلشاد چنین بادا یک خودروی گشت آمد، از جاده رشت آمد یک ربع به هشت آمد، امداد چنین بادا گفتند تو بیماری! شلوار به پا داری!؟ با زور درآوردند، ارشاد چنین بادا در تلویزیون دیشب گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکصد و شصت و نهمین شب شعر طنز «در حلقه رندان» برگزار شد

یکصد و شصت و نهمین شب شعر طنز «در حلقه رندان» برگزار شد