مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 09:022022-04-19اجتماعي

مراسم احیای شب های قدر در امامزادگان یزد برگزار می شود


معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از برگزاری مراسم احیای شب های قدر در امامزادگان و اماکن مذهبی یزد خبر داد.

- با اشاره به اینکه مراسم شب های قدر امسال در تمامی امامزادگان، بقاع متبرکه و اماکن مذهبی یزد برگزار می شود، اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک، استفاده از مهر و جانماز شخصی و رعایت فاصله اجتماعی در این مراسم مورد توجه است.

وی با اشاره به برنامه های ماه مبارک رمضان در امامزادگان و بقاع متبرکه عنوان کرد: ویژه برنامه ضیافت الهی در 50 امامزاده و بقعه متبرکه یزد در حال برگزاری است.

کرمی بیان کرد: در بقاع متبرکه در ایام ماه رمضان، برنامه هایی چون تلاوت قرآن، نماز جماعت، ترتیل خوانی و تفسیر قرآن کریم و برپایی خیمه های معرفت در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه مراسم ترتیل خوانی در بیش از 20 امامزاده و بقعه متبرکه در ماه رمضان برگزار می شود، افزود: مراسم جز خوانی به صورت زنده از شبکه استانی یزد هر روز از ساعت 17 الی 18 در محل امامزاده سیدجعفر محمد (ع) واقع در بلوار جمهوری برگزار می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف استان یزد از برگزاری محافل انس با قرآن در تعدادی از بقاع متبرکه خبر داد و اظهار داشت: برنامه های فرهنگی بقاع متبرکه در ماه رمضان از سوی مبلغان بومی استان و مبلغان غیر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم احیای شب های قدر در امامزادگان یزد برگزار می شود

مراسم احیای شب های قدر در امامزادگان یزد برگزار می شود