مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 08:072022-04-19پزشكي

جدول غیرانسانی تعرفه های پزشکی!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ضرب المثل به مرگ بگیر تا به تب راضی شوند حکایت این روز های سازمان نظام پزشکی است! خروجی دوازدهمین جلسه شورای عالی نظام پزشکی و محاسبه بهای تمام شده خدمات پزشکان در سال 1401 حکایت همین ضرب المثل است.

- ضرب المثل به مرگ بگیر تا به تب راضی شوند حکایت این روز های سازمان نظام پزشکی است! خروجی دوازدهمین جلسه شورای عالی نظام پزشکی و محاسبه بهای تمام شده خدمات پزشکان در سال 1401 حکایت همین ضرب المثل است به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ضرب المثل به مرگ بگیر تا به تب راضی شوند حکایت این روز های سازمان نظام پزشکی است! خروجی دوازدهمین جلسه شورای عالی نظام پزشکی و محاسبه بهای تمام شده خدمات پزشکان در سال 1401 حکایت همین ضرب المثل است.

اواخر دی ماه سال گذشته هم صفحه اینستاگرام سازمان نظام پزشکی با انتشار جدولی مشابه همین جدول تلاش کرد تا رأی خودش را درباره رشد 60 درصدی تعرفه های درمان به کرسی بنشاند.

حالا هم با زمزمه های رشد 5/28 درصدی مزد درمان برای سال 1401 شورای عالی نظام پزشکی در جلسه ای همان جدول نجومی را با امضای چهار تن از اعضای شورای عالی خود منتشر کرده است؛ جدولی که اگر طبق آن عمل شود، برای یک سرماخوردگی ساده باید 185 هزار تومان برای ویزیت پزشک عمومی پرداخت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدول غیرانسانی تعرفه های پزشکی!

جدول غیرانسانی تعرفه های پزشکی!