مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 23:072022-04-18بين الملل

احتمال اعزام نشدن حجاج به مدینه منوره/ امسال چند ایرانی به حج می روند؟


با توجه به اعمال برخی محدودیت ها به دلیل شیوع کرونا، عربستان در نظر دارد علاوه بر کاهش زمان حضور زائران در مکه مکرمه، محدودیت های دیگری نیز در نظر بگیرد که اعزام نشدن برخی زائران به مسجدالنبی نیز یکی از این موارد است.

- عمره رمضانیه در خانه خدا برخی از منابع آگاه می گویند که عربستان واکسن های فایزر، جانسون، مدرنا، اسپوتنیک، آسترازنکا و سینوفارم را مورد پذیرش قرار می دهد که البته از این بین بیشتر زائران کشورمان 2 واکسن آسترازنکا و سینوفارم را تزریق کرده اند و حتی مسؤولان سازمان حج و زیارت با توجه به تردیدی که درباره پذیرش واکسن سینوفارم از سوی سعودی ها اعلام شده بود، از زائران سرزمین وحی خواسته بودند که واکسن آسترازنکا را به عنوان دُز یادآور تزریق کنند تا مشکلی در روند اعزام آنها ایجاد نشود.

احتمال اعمال برخی محدودیت های کرونایی در حج تمتع سال جاری به گفته یک منبع مطلع، حج تمتع سال جاری برای زائران با محدودیت هایی همراه خواهد بود و همچون عمره رمضانیه نیست؛ به طوری که زائران باید به استفاده از ماسک نه تنها در فضاهای بسته بلکه در فضاهای باز نیز اهتمام داشته باشند.

علاوه بر این، با توجه به اینکه عربستان در سال های شیوع کرونا خدمات الکترونیک را به زائران ارائه داده است، به نظر می رسد که در حج تمتع سال جاری نیز این روند ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال اعزام نشدن حجاج به مدینه منوره/ امسال چند ایرانی به حج می روند؟

احتمال اعزام نشدن حجاج به مدینه منوره/ امسال چند ایرانی به حج می روند؟