مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 22:322022-04-18حوادث

100 ساعت کار خدماتی به جای یک ماه حبس


معلم خاطی که هنگام تنبیه دانش آموزان باعث شکستن سر پسر 10ساله شده بود به 100ساعت کار خدماتی، جایگزین یک ماه حبس محکوم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، دفتر دادستانی شهرستان اشنویه با استناد به دادگاه شعبه دوم دادگاه کیفری این شهرستان در حکم محکومیت معلم خاطی، اعلام کرد: معلمی که باعث شکسته شدن سر دانش آموز مدرسه حکمت این شهرستان شده بود، به یک ماه حبس محکوم شد که براساس ضوابط جایگزینی حبس، وی به مدت یک ماه ملزم به انجام کارهای خدماتی در خانه معلم اشنویه و ارومیه شد.

لازم به ذکر است؛ براساس احکام جایگزین حبس، محکومین دارای شرایط لازم به جای گذراندن حبس در زندان، به انجام امورات فرهنگی، آموزشی و خدماتی محکوم شده و دوره محکومیت خود را در اماکن و امورات تعیین شده از سوی دستگاه قضایی سپری می کنند.

ناصر عتباتی رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در تشریح این خبر گفت: با اطلاع از برخورد فیزیکی یک معلم با یک دانش آموز و ایراد جراحت از ناحیه سر به وی، دستور پیگرد قانونی در سریع ترین زمان ممکن به دادستانی اشنویه داده شد و این دادسرا اقدامات لازم را برای پیگیری موضوع انجام داد و بعد از تحقیقات لازم، پرونده منتهی به صدور حکم شد.

رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با بیان اینکه شاکی خصوصی در این پرونده رضایت داد، گفت: به لحاظ جنبه خصوصی پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 ساعت کار خدماتی به جای یک ماه حبس

100 ساعت کار خدماتی به جای یک ماه حبس