مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 18:222022-04-18اجتماعي

عبور بدون خطر از معابر شرق تهران با اجرای فاز تمام قرمز میسر شد


با اصلاح زمانبندی چراغ های راهنمایی تقاطع شهید دکتر آیت، فاز تمام قرمز برای عبور بدون خطر شهروندان فراهم شد.

- ، فاطمه تنهایی شهردار منطقه 8 با اعلام این خبر گفت: تقاطع خیابان شهید دکتر آیت یکی از نقاط حادثه خیز و پرخطر در محدوده شهری منطقه 8 بود.

وی افزود: برای ایمن شدن تردد شهروندان و مسافران، تیم مدیریت شهری شهرداری منطقه 8 اقدامات ترافیکی خود را در چند محور در این تقاطع انجام داد.

تنهایی تصریح کرد: با جمع آوری ایستگاه شهید دکتر آیت شرقی و انتقال و تجمیع آن با ایستگاه شهید دکتر آیت غربی در خیابان دماوند توسط شهرداری منطقه 8 در این نقطه حادثه خیز، امکان تمرکز، ایمنی و جلوگیری از پراکندگی عابرین و مسافران دورن شهری و کاهش و صرفه جویی در هزینه های نگهداشت فراهم شد.

شهردار منطقه 8 ادامه داد: بعد از تجمیع و رفع این مشکل در سطح محدوده در اقدامی نو و برای اولین بار در پایتخت اصلاح زمانبندی چراغ های راهنمایی و رانندگی در تقاطع خیابان شهید دکتر آیت صورت گرفت.

تنهایی افزود: هدف از انجام این زمانبندی اجرای فاز تمام قرمز برای خودروها است که در این فاز، تمام چراغ های راهنمایی و رانندگی به مدت 20 ثانیه قرمز می شوند و در این مرحله چهار طرف تقاطع بسته و امکان عبور بدون خطر عابرین و شهروندان امکان پذیر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور بدون خطر از معابر شرق تهران با اجرای فاز تمام قرمز میسر شد

عبور بدون خطر از معابر شرق تهران با اجرای فاز تمام قرمز میسر شد