مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 14:472022-04-18فرهنگي

ویژه برنامه های هفته بزرگداشت سعدی اعلام شد


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اعلام برنامه های ویژه هفته بزرگداشت سعدی، گفت: این برنامه ها با محوریت فرهنگ قرآنی در آموزه های سعدی برگزار می شود.

- ، حمید رضا قانعی در نشست ستاد بزرگداشت سعدی شیرازی با بیان این که بن مایه های سخن در ادب و فرهنگ ایرانی اسلامی سعدی شیرازی است، گفت: سعدی زبان فارسی را به اوج اعتبار زبان رسانید آنگونه که نه تنها برای ایرانیان مسلمانان، که برای انسانیت زبانی از سر معرفت و شعور دارد و عطر آن در بوستان و گلستان او به جان جان خواهد رسید.

وی با اشاره به همزمان شدن هفته بزرگداشت سعدی شیرازی با دهه پایانی ماه مبارک رمضان و شب های سراسر نور قدر، رویدادهای امسال این هفته را با محوریت فرهنگ قرآنی در آموزه های سعدی دانست و افزود: در همین راستا همه برنامه ها در دو بخش اجرایی و علمی برگزار می شوند.

دبیر شوای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: فعالیت های متعددی در این چند روز برنامه ریزی و اجرا خواهد شد، از محفل سعدی و قرآن در شب یکم اردیبهشت ماه و هم آوایی کلام عالمان و ادیبان سرزمینمان تا شب عید فطر که برنامه های اصلی شب یا دروز در شب عید فطر که تا یازدهم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

قانعی خاطر نشان کرد: از برنامه های تعیین شده در ستاد بزرگداشت سعدی می توان به اجرای موسیقی خیابانی، اجرای نمایش خیابانی، برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های هفته بزرگداشت سعدی اعلام شد

ویژه برنامه های هفته بزرگداشت سعدی اعلام شد