مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 14:122022-04-18اجتماعي

عبور بدون خطر از معابر شرق تهران


با اصلاح زمانبندی چراغ های راهنمایی تقاطع شهید دکتر آیت؛ فاز تمام قرمز برای عبور بدون خطر شهروندان فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، فاطمه تنهایی شهردار منطقه 8 با اعلام این خبر گفت: تقاطع خیابان شهید دکتر آیت یکی از نقاط حادثه خیز و پرخطر در محدوده شهری منطقه 8 بود.

تنهایی افزود: برای ایمن شدن تردد شهروندی و مسافران، تیم مدیریت شهری شهرداری منطقه8 اقدامات ترافیکی خود را در چند محور در این تقاطع انجام داد.

وی تصریح کرد: با جمع آوری ایستگاه بی آرتی شهید دکتر آیت شرقی و انتقال و تجمیع آن با ایستگاه شهید دکتر آیت غربی در خیابان دماوند توسط شهرداری منطقه 8 در این نقطه حادثه خیز امکان تمرکز، ایمنی و جلوگیری از پراکندگی عابرین و مسافران دورن شهری و کاهش و صرفه جویی در هزینه های نگهداشت فراهم شد.

شهردار منطقه 8 ادامه داد: بعد از تجمیع و رفع این مشکل در سطح محدوده در اقدامی نو و برای اولین بار در پایتخت اصلاح زمانبندی چراغ های راهنمایی و رانندگی در تقاطع خیابان  شهید دکتر آیت صورت گرفت.

تنهایی افزود: هدف از انجام این زمانبندی اجرای فاز تمام قرمز برای خودروها است که در این فاز، تمام چراغ های راهنمایی و رانندگی به مدت 20 ثانیه قرمز می شوند و در این مرحله چهارطرف تقاطع بسته و امکان عبور بدون خطر عابرین و شهروندان امکان پذیر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور بدون خطر از معابر شرق تهران

عبور بدون خطر از معابر شرق تهران