مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 12:522022-04-18پزشكي

رایحه گیاهان چه تأثیری بر درمان دارد؟


یک محقق طب سوزنی رایحه درمانی را یک شیوه تلفیقی مورد توجه درمانگران تعریف کرد و گفت: رایحه درمانی تأثیر بسیار قابل توجهی بر روی نقاط جذب و جریان انرژی در هفت شاهراه مرکز دریافت انرژی در بدن دارد.

- الهه حاجی صادقی در گفت وگو با ایسنا به رایحه درمانی اشاره و در توضیح این روش درمانی، اظهار کرد: رایحه ها موجب تقویت فرکانس امواج شده و در هماهنگ کردن امواج و میدان های انرژی و همچنین تحریک این امواج از طریق تقویت فرکانس هایشان نقش به سزایی دارند.

وی رایحه درمانی را یک شیوه تلفیقی مورد توجه درمانگران تعریف کرد و افزود: رایحه درمانی تأثیر بسیار قابل توجهی بر روی نقاط جذب و جریان انرژی در هفت شاهراه مرکز دریافت انرژی در بدن دارد.

به گفته این متخصص طب سوزنی، این پدیده همین طور در مورد فرکانس های اصوات نیز صدق می کند و در موسیقی درمانی به خصوص در افرادی که در مراحل آغازین دریافت انرژی هستند و نمی توانند نیرو را به طور کامل جذب کنند، کمک فراوانی می کند.

رایحه روغن معطر گل رز حاجی صادقی در توضیح چند رایحه خاص و خواص درمانی آنها، تصریح کرد: رایحه روغن معطر گل رز برای درمان بیماری های قلبی ماساژ رفلکسی، گشودن انسدادهای مراکز جذب انرژی قلب و شاهراه قلب بسیار مؤثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایحه گیاهان چه تأثیری بر درمان دارد؟

رایحه گیاهان چه تأثیری بر درمان دارد؟