مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 12:172022-04-18سياسي

همراهی سازمان های خیریه لازمه رفع فقر مطلق


سرپرست بهزیستی استان سمنان رفع فقر مطلق را منوط به همراهی و همکاری سازمان ها و نهادهای خیریه با این دستگاه حمایتی ارزیابی کرد.

- دکتر محمود منطقی در نشست تخصصی راه های کاهش فقر مطلق اظهار کرد: حرکت هماهنگ در مسیر خدمت رسانی مانع موازی کاری در فرآیند کاهش فقر مطلق می شود.

وی با بیان اینکه توسعه پیشگیری و توانبخشی به کاهش فقرمطلق در حوزه جمعیت هدف بهزیستی کمک می کند ادامه داد: رفع محرومیت و دستگیری از محرومان از اهداف عالیه سازمان بهزیستی است و این نهاد حمایتی تلاش های زیادی در این راستا دارد.

سرپرست بهزیستی استان سمنان اضافه کرد:با عنایت به گستردگی جمعیت هدف سازمان بهزیستی در حوزه های متفاوت برآنیم که با تعامل با دیگر دستگاههای اجرایی در حوزه رفع فقر مطلق گام های موثری برداشته شود.

دکنر منطقی شناسایی مددجویان و نیازمندان را اولین قدم در راستای رفع فقر و توانمند سازی نیازمندان و مددجویان ارزیابی و خاطرنشان کرد: هرگونه و حرکت در مسیر رفع فقر مطلق نیازمند همراهی و هماهنگی نهادها، موسسات خیریه و تمامی مجموعه های نیکوکاری در استان است.

سرپرست بهزیستی استان سمنان همچنین به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: توجه جدی به تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین یکی از رسالت های بهزیستی در حوزه اشتغال مددجویان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی سازمان های خیریه لازمه رفع فقر مطلق

همراهی سازمان های خیریه لازمه رفع فقر مطلق