مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 11:372022-04-18فرهنگي

داود نامور تهیه کننده «پروین» شد


داود نامور، تهیه کننده نمایش «پروین» به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی شد، نمایشی که قرار است به زودی در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برود.

- ، نمایش پروین به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی که از اواخر اردیبهشت در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت، تهیه کننده خود را شناخت.

داود نامور تهیه کننده و کارگردان تئاتر و همچنین موسس و مدیر عمارت نوفل لوشاتو، تهیه کنندگی درام تاریخی و چهره نگارانه (پرتره) پروین ؛ برشی از زندگی پروین اعتصامی، شاعر شناخته شده معاصر را بر عهده گرفت.

نامور که از جمله فعالیت های اجرایی اش می توان به مدیریت عمارت نوفل لوشاتو از سال 1395 تاکنون و مدیریت آکادمی هنرهای اجرایی افرا از سال 1397 تاکنون اشاره کرد، دبیر جشنواره مستقل تئاتر افرا با عنوان جایزه بزرگ استاد ناظرزاده کرمانی نیز هست، جشنواره ای که فراخوان آن، پس از 2 دوره برگزاری در سال های 1397 و 1400، برای برگزاری در سال 1401 به تازگی منتشر شده است.

در کارنامه کاری نامور کسب عنوان مدیر برتر تماشاخانه های خصوصی در جشنواره بین المللی تئاتر فجر در سال های 1396، 1397 و 1398 و همچنین تهیه کنندگی بیش از 10 اثر نمایشی و مشارکت در تولید بیش از 7 اثر دیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داود نامور تهیه کننده «پروین» شد

داود نامور تهیه کننده «پروین» شد