مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 11:372022-04-18اقتصادي

کمیته تخصصی بازار بین المللی در اتاق فارس تشکیل می شود


عضو هیئت نمایندگان و رییس کمیسیون صادرات، واردات و گمرک اتاق بازرگانی فارس گفت: به زودی کمیته تخصصی بازار بین المللی، بازاریابی و صادرات صنایع دستی این کمیسیون تشکیل خواهد شد.

- خسرو فروغان دوشنبه 29 فروردین در جلسه کمیسیون صادرات، واردات و گمرک اتاق بازرگانی فارس که با حضور نمایندگان بخش دولتی و هنرمندان و فعالان اقتصادی در حوزه صنایع دستی استان برگزار شد، بیان کرد: دو حوزه گردشگری و صنایع دستی از مزیت های اصلی اقتصادی فارس محسوب می شود اما متاسفانه تاکنون از این ظرفیت ها به خوبی استفاده نشده و ما در حوزه صادرات در این دو حوزه نتوانسته ایم ثروت آفرینی مطلوبی داشته باشیم.

او با تاکید بر اینکه باید فرصت ها و داشته های استان را شناسایی کرده و از آن ها به خوبی استفاده کنیم، افزود: فارس در حوزه صادرات صنایع دستی حرف برای گفتن دارد و با تلاش های هنرمندان و بازرگانان استان در ساله ای گذشته کالاهای با اصالت فارس بازارهای بین المللی خوبی را به دست آورده بودند که در شرایط فعلی این بخش نیازمند سیاست های حمایتی برای حفظ و ماندگاری در بازارهای هدف است.

فروغان اظهار کرد: برخی از مشکلات در حوزه صادرات مانند برگشت ارز صادراتی ملی است اما برخی از مشکلات صادرات صنایع دستی ما از جمله مسایل گمرکی، تسهیل قوانین سلیقه ای استانی است و می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته تخصصی بازار بین المللی در اتاق فارس تشکیل می شود

کمیته تخصصی بازار بین المللی در اتاق فارس تشکیل می شود