مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 11:272022-04-18سياسي

نامگذاری 29 فروردین به نام روز ارتش راه را بر فتنه گران بست


نام گذاری 29 فروردین ماه به نام روز ارتش از تدابیر معجز گون و پیامبر گونه امام راحل (ره) بود که در طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی راه را برفتنه گران بست.

- ، اسماعیل زارعی کوشا روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت روز ارتش که در سنندج برگزار شد اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی در کنار سپاه پر افتخار انقلاب اسلامی نیروهای الهی هستند که حقیقتاً با هویتی جدید در انقلاب اسلامی جدید تولدی دوباره یافته اند.

وی افزود: ارتشیان و نیروهای جان بر کف جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس با وجود همه دشمنی ها، توطئه ها و پشتیبانی هایی که از دشمن بعثی به عمل می آمد یک جنگ طولانی مدت را با افتخار و رشادت مدیریت کردند و یک وجب از این خاک مرز و بوم را به دشمن واگذار نکردند.

زارعی کوشا بیان کرد: نام گذاری 29 فروردین ماه به نام روز ارتش از تدابیر معجزه گونه و پیامبر گونه امام راحل (ره) بود که در طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی راه را بر فتنه گران بر علیه انقلاب و ارتش جمهوری اسلامی ایران بست.

وی در ادامه تصریح کرد: این روز در سال های بعد و به ویژه در ایام دفاع مقدس با تقدیم خون هزاران شهید پر افتخار ارتش در کنار برادران سپاهی و بسیجیان ماندگارتر شد.

استاندار کردستان یادآور شد: ارتش ما علاوه بر آنکه روز به روز کارآمد می شود در همه عرصه ها توانمند و بالنده شده و همواره در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامگذاری 29 فروردین به نام روز ارتش راه را بر فتنه گران بست

نامگذاری 29 فروردین به نام روز ارتش راه را بر فتنه گران بست