مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 09:522022-04-18اقتصادي

مشارکت نقدی یک میلیارد تومانی خیرین سلامت زنجانی در دوران کرونا


مدیر مشارکت های مردمی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در بحران کرونا حدود یک میلیارد و 400 میلیون تومان کمک نقدی و 8 میلیارد و 700 میلیون تومان کمک غیرنقدی به دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان شده است.

- مدیر مشارکت های مردمی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان عنوان کرد مشارکت نقدی یک میلیارد تومانی خیرین سلامت زنجانی در دوران کرونا ایسنا/زنجان مدیر مشارکت های مردمی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در بحران کرونا حدود یک میلیارد و 400 میلیون تومان کمک نقدی و 8 میلیارد و 700 میلیون تومان کمک غیرنقدی به دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان شده است.

مجید صادقی شامگاه دیروز (28 فروردین ماه) در آیین تکریم خیرین سلامت زنجان که در مرکز همایش های بین المللی روزبه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از سفره هایی که خداوند را باید در آن ها جستجو کرد، قلب های شکسته بیمارانی است که دست شان از همه جا بریده شده است.

وی با اشاره به اهم فعالیت های انجام شده خیرین در حوزه سلامت، افزود: در حال حاضر 400 خیر در حوزه سلامت در استان زنجان با دانشگاه علوم پزشکی زنجان همکاری داشته اند که از این تعداد 165 خیر سلامت اقدامات بسیار مهم و شاخصی از قبیل تامین تجهیزات حوزه سلامت و تامین زیرساخت های سلامت را انجام داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت نقدی یک میلیارد تومانی خیرین سلامت زنجانی در دوران کرونا

مشارکت نقدی یک میلیارد تومانی خیرین سلامت زنجانی در دوران کرونا