مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 09:472022-04-18سياسي

ارتش با ارتقای توان رزمی همواره در راه تامین امنیت مرزهای کشور آماده است


ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبعیت از ولایت فقیه و فرماندهی کل قوا، با ارتقای توان رزمی همواره در راه تامین امنیت مرزهای کشور آماده است.

- ایسنا/گیلان فرمانده ناوگان شمال نداجا گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبعیت از ولایت فقیه و فرماندهی کل قوا، با ارتقای توان رزمی همواره در راه تامین امنیت مرزهای کشور آماده است.

ناخدا یکم عرشه و ستاد حمیدرضا سعادت، فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در مراسم گرامیداشت روز ارتش در رشت، با اشاره به اینکه ارتش اولین بازوی جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب شکوهمند بود، اظهار کرد: امام راحل با شناختی که از نیروهای ارتش داشتند طی پیامی تاریخی، روز 29 فرودین را روز ارتش اعلام و بر ضرورت انسجام و همبستگی همه نیروهای مسلح تاکید کردند.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبعیت از ولایت فقیه و فرماندهی کل قوا، با ارتقای توان رزمی همواره در راه تامین امنیت مرزهای کشور آماده است، گفت: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه بخش های زمینی و هوایی و دریایی در دوران دفاع مقدس دوشادوش برادران پاسدار و بسیجی خود به دفاع از نظام پرداخته و 3800 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش با ارتقای توان رزمی همواره در راه تامین امنیت مرزهای کشور آماده است

ارتش با ارتقای توان رزمی همواره در راه تامین امنیت مرزهای کشور آماده است