مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 09:472022-04-18پزشكي

لزوم توجه خیرین زنجانی به بخش های مختلف سلامت


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: خیرین سلامت به همه حیطه های مرتبط با سلامت اعم از بهداشت، تحقیقات و فناوری، فرهنگی و دانشجویی توجه کنند.

- حسن بختیاری شامگاه دیروز (28 فروردین ماه) در آیین تکریم خیرین سلامت زنجان که در مرکز همایش های بین المللی روزبه برگزار شد، اظهار کرد: خیرین مانند سایر اقشار جامعه نیازها و مشکلاتی دارند و فرق آنان با سایر افراد این است که نسبت به مسائل و مشکلات پیرامون خود و جامعه و نیازمندان بی تفاوت نبوده و دغدغه مند هستند.

وی با بیان اینکه خیرین در دوران کرونا نقش خود را به نحو احسن اجرا کردند، افزود: کرونا به عنوان یک پاندمی جهانی، نقش مهم سلامت را در جامعه بشری به نمایش گذاشت و نشان داد سلامت بزرگ ترین نعمتی بوده که اگر مورد خدشه واقع شود، کل جامعه تحت تاثیر قرار می گیرد.

این مسئول ضمن گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم مهندس مجید لطفی، از خیرین جوان سلامت استان، گفت: بازسازی بخش تخصصی بیمارستان شهید بهشتی، مشارکت در تامین دستگاه آندوسونوگرافی بیمارستان ولیعصر (عج) و مشارکت در مرمت و بازسازی موزه سلامت زنجان، از اقدامات این خیر بزرگوار بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان با تاکید بر اینکه لازم است همه حیطه های مرتبط با سلامت مورد توجه خیرین سلامت قرار گیرد، خاطرنشان کرد: امور خیریه در حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه خیرین زنجانی به بخش های مختلف سلامت

لزوم توجه خیرین زنجانی به بخش های مختلف سلامت