مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 20:422022-04-17سياسي

اخلاق حسنه امام حسن(ع) باید الگوی رفتاری جامعه قرار گیرد


رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: اخلاق حسنه و نیکوی امام حسن مجتبی(ع) باید الگوی رفتاری ما در جامعه باشد.

- با اشاره به فرارسیدن میلاد مبارک امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: زندگی پر از برکت ایشان پر از حکمت و پند برای ما شیعیان آن حضرت است.

وی با اشاره به اینکه یکی از بارزترین خصوصیات ایشان اخلاق حسنه آن حضرت است، ابراز داشت: اخلاق حسنه و نیکوی امام حسن مجتبی (ع) باید الگوی رفتاری ما در جامعه باشد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با بیان اینکه امام حسن مجتبی (ع) کرامت خود را در جامعه آن زمان به بالاترین حد ممکن رساند، تصریح کرد: ایشان چند مرتبه تمام اموال و دارایی های خود را برای رفع نیاز تهیدستان در راه خدا بخشید که این نشان از بزرگی آن حضرت دارد.

وی با اشاره به اینکه ما به عنوان شیعیان آن حضرت باید سیره امام حسن مجتبی (ع) را سرلوحه رفتارها و فعالیت های خود در جامعه قرار بدهیم، گفت: بهترین راه برای عمل به فرمایشات و توصیه های آن حضرت راه انداختن کار مردم است.

حجت الاسلام بصیرتی با اشاره به اینکه به رسوم بااصالت مردم ایران به خصوص اهالی منطقه بزرگ کاشان در نیمه ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: لازم است این رسوم و آیین ها زنده نگه داشته شود چراکه این رسوم ریشه در تمدن و فرهنگ کهن ایرانی اسلامی مردم کاشان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاق حسنه امام حسن(ع) باید الگوی رفتاری جامعه قرار گیرد

اخلاق حسنه امام حسن(ع) باید الگوی رفتاری جامعه قرار گیرد