مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 19:172022-04-17حوادث

تماس کودک روانسری با اورژانس، ناجی جان پدرش شد


رییس اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه گفت: تماس کودک روانسری با اورژانس، ناجی جان پدرش شد.

- اظهار کرد: آرین پسر بچه پیش دبستانی که با پدرش تنها زندگی می کند، شب گذشته برای بوسیدن پدر به اتاق او می رود و متوجه حال بد پدرش می شود، پدر آرین دچار تشنج شده بود و سابقه بیماری داشته است.

وی افزود: آرین با شماره فوریت های پزشکی تماس گرفته و حال پدرش را بازگو می کند، نیروهای فوریت پزشکی متوجه حال بد پدر آرین شده و از او نشانی منزلشان را می پرسند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه تصریح کرد: به دلیل سن پایین آرین، پرسیدن نشانی مشکل بوده و نیروهای فوریت های پزشکی با گرفتن نشانه هایی راجع به مراکز مشخص در اطراف منزل آن ها به طور تقریبی محل زندگیشان را پیدا می کنند و از آرین می خواهند تا در کوچه بایستد و با دیدن خودروی آمبولانس آن ها را راهنمایی کند.

رفیعی بیان کرد: حدود 20 دقیقه تا پیدا کردن نشانی دقیق منزل پدر آرین طول می کشد و نیروهای فوریت پزشکی پدر آرین را به درمانگاه روانسر انتقال دادند.

وی خاطرنشان کرد: حال پدر آرین به گونه ای بوده که نیاز به مراجعه به درمانگاه داشته و اگر آرین تماس نمی گرفت ممکن بود اتفاق بدی برای او رخ دهد، در حال حاضر اوضاع عمومی و حال پدر آرین خوب است و پس از انجام معالجات اولیه به منزل بازگشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس کودک روانسری با اورژانس، ناجی جان پدرش شد

تماس کودک روانسری با اورژانس، ناجی جان پدرش شد