مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 15:522022-04-17سياسي

15 زندانی جرایم مالی استان اردبیل آزاد شدند


نائب رییس ستاد دیه استان اردبیل گفت: در مراسم جشن گلریزان همزمان با ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت، 15 زندانی جرایم مالی استان اردبیل آزاد شدند.

- ، همزمان با ولادت امام حضرت امام حسن (ع) کریم اهل بیت و روز اکرام و تکریم خیرین مراسم جشن گلریزان آزاد سازی زندانیان جرایم مالی غیر عمد و نیازمند با حضور رییس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان، استاندار اردبیل و جمعی از خیرین در محل زندان مرکزی اردبیل برگزار شد.

در این مراسم یوسف خدادادی، نایب رییس ستاد دیه استان، با اعلام اینکه امروز 15 نفر از زندانیان جرایم مالی و نیازمند با مبلغ محکومیت 2 میلیارد و 200 میلیون تومان از زندان های استان آزاد می شوند، افزود: خوشبختانه در سال گذشته با کمک خیرین استان، گذشت شکات و نیز تلاش و کوشش مسئولان دستگاه قضایی استان 460 نفر از زندانیان جرایم مالی و غیر عمد با مبلغ محکومیت بیش از 85 میلیارد تومان از زندان های استان آزاد شدند که از این مبلغ بیش از 30 میلیارد تومان آن از طریق گذشت شکات حاصل شده است.

حجت الاسلام حسین کثیرلو در این مراسم با تبریک سالروز میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام و تکریم خیرین، ضمن قدردانی از خیرین استان اظهار کرد: در سال 1400 دستگاه قضایی استان توانسته است رتبه اول کشوری را در کاهش جمعیت کیفری ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 زندانی جرایم مالی استان اردبیل آزاد شدند

15 زندانی جرایم مالی استان اردبیل آزاد شدند