مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 14:522022-04-17دانش

دانشگاه علمی کاربردی می تواند محور توسعه اشتغال آفرین در کشور باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین بلندی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی برنامه های این دانشگاه را در راستای تحقق شعار تولید، دانش بنیان، - سرپرست دانشگاه علمی کاربردی گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی باتوجه به انعطاف پذیری خود و ارتباط با بازار کار و بخش خصوصی می تواند محور توسعه اشتغال آفرین در کشور باشد به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین بلندی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی برنامه های این دانشگاه را در راستای تحقق شعار تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین اعلام کرد.

حسین بلندی گفت: بدیهی است تحقق اهداف شعار سال جاری که توسط رهبر فرزانه انقلاب اعلام شد منوط به تعامل و همکاری همه نهادها و فعالان این عرصه برای گذار از اقتصاد نفتی به اقتصاد دانش بنیان و در جهت نهادینه شدن آن است.

دانشگاه ها محل اصلی تحقق فعالیت های تولید نیروی انسانی مورد نیاز بخشهای مختلف، دانش بنیان نمودن فرآیندها و فراهم نمودن زمینه های اشتغال آفرینی محسوب می شوند.

در نظام آموزش عالی برای هر یک از زیر نظام ها، وظایف و ماموریت های پیش بینی شده که تحقق جامع و صحیح آن نیازمند تقسیم کار ملی است.

وی افزود: در این راستا دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان مرجع و متولی آموزش های شغل محور و تاثیرگذار در توسعه اشتغال کشور، رسالت تربیت و توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علمی کاربردی می تواند محور توسعه اشتغال آفرین در کشور باشد

دانشگاه علمی کاربردی می تواند محور توسعه اشتغال آفرین در کشور باشد