مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 13:072022-04-17سياسي

ورود جدی دادگستری به تغییر کاربری های غیر مجاز خراسان شمالی


رییس کل دادگستری خراسان شمالی با انتقاد از تداوم مصادیق تغییر کاربری های غیرمجاز در استان، گفت: شورای حفظ حقوق بیت المال در سال جاری برای ورود به این حوزه عزمی جدی دارد.

- ، حجت الاسلام رضا براتی زاده صبح یک شنبه در شورای حفظ بیت المال که در دادگستری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: نباید نگاه انسان به منابع طبیعی منفعت طلبانه و سودمند گرایانه باشد و از طرفی همه ما وظیفه داریم که با کمترین هزینه در پیشگیری از وقوع جرایم اقدام کنیم.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی ادامه داد: تقویت سازوکارهای نظارتی در یک مجموعه مدیریتی گامی بسیار مهم برای حفظ بیت المال است.

وی افزود: یک مدیر که در حوزه صیانت از بیت المال وظیفه ذاتی و مسؤولیت قانونی بر عهده دارد، نباید صرفاً نظاره گر باشد تا به بیت المال تعرض شود و سپس پرونده بسازد.

حجت الاسلام براتی زاده با انتقاد از تداوم مصادیق تغییر کاربری های غیرمجاز در استان از عزم جدی شورای حفظ حقوق بیت المال در سال جاری برای ورود جدی تر در این حوزه خبر داد.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به تعیین شعب ویژه در تمامی سطوح دادرسی جهت رسیدگی به موضوع تغییر کاربری های غیرمجاز، گفت: دستگاه های مربوطه، جهاد کشاورزی را برای تأمین امکانات مورد نیاز برای اجرای احکام قضایی یاری دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود جدی دادگستری به تغییر کاربری های غیر مجاز خراسان شمالی

ورود جدی دادگستری به تغییر کاربری های غیر مجاز خراسان شمالی