مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 12:022022-04-17حوادث

کشف 10 تن روغن خوراکی احتکار شده در زاهدان


رییس پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از 10 تن روغن خوراکی احتکار شده، در بازرسی از یک منزل مسکونی در زاهدان خبر داد.

- حسین علیزاده مقدم امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدن اظهار کرد: مأموران انتظامی در راستای شناسایی و برخورد با اخلالگران نظام اقتصادی با اشراف اطلاعاتی خود از احتکار مقادیری قابل توجه روغن خوراکی در یک انبار در شهرستان زاهدان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با شناسایی محل نگهداری اقلام، با همکاری بازرسان سازمان صمت در بازرسی از انبار مذکور مقدار 10 تن روغن خوراکی احتکاری را کشف کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان بیش از 2میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک فرد متخلف که مالک انبار مذکور بود شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

حسین علیزاده مقدم در پایان از شهروندان خواست: به منظور پیشگیری از احتکار اقلام مورد نیاز مردم توسط سودجویان، و جلوگیری از اخلال در بازار مصرف، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در خصوص احتکار و قاچاق کالا بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 10 تن روغن خوراکی احتکار شده در زاهدان

کشف 10 تن روغن خوراکی احتکار شده در زاهدان