مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 11:222022-04-17سياسي

احداث و بهسازی شبکه های هدایت و جمع آوری آبهای سطحی شرق پایتخت


شهردارمنطقه 13 تهران از احداث و بهسازی شبکه های هدایت و جمع آوری آبهای سطحی شرق پایتخت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه 13تهران درباره ضرورت احداث و ساماندهی شبکه جمع آوری آبهای سطحی برای جلوگیری از مشکلات احتمالی در معابر به ویژه در فصول بارندگی گفت: در راستای سیاستهای شهرداری تهران برای توسعه و به روز کردن شبکه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی، احداث و بهسازی شبکه های اصلی و فرعی آب های سطحی امسال اجرایی می شود.

وی به بهسازی انهار و نوسازی جداول و کانیو در نواحی چهارگانه اشاره کرد و افزود: به منظور جلوگیری از آبگرفتگی، در سال گذشته 7900 متر نهر در معابر منطقه احداث شد که در سال 1401 نیز 6500 متر نهر توسط عوامل اجرایی فنی و عمرانی اجرایی خواهد شد.

علی احمدی اظهار کرد : بر همین اساس، احداث و بهسازی شبکه های هدایت آب های سطحی با هدف سهولت در عبور و مرور، ارتقای سطح ایمنی معابر و مدیریت بحران در شرایط جوی نامناسب از پروژه های دارای اولویت منطقه محسوب می شود.

وی افزود :در همین راستا مرمت، بهسازی، نوسازی و توسعه شبکه فرعی جمع آوری آبهای سطحی مانند بهبود عملکرد و ظرفیت، اجرای روش های نوین و سرپوشیده سازی انهار و رسوب گیر در دستور کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث و بهسازی شبکه های هدایت و جمع آوری آبهای سطحی شرق پایتخت

احداث و بهسازی شبکه های هدایت و جمع آوری آبهای سطحی شرق پایتخت