مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 10:422022-04-17اقتصادي

پارک امیران؛ نخستین تولیدکننده پارکت شیاردار و با ضخامت 12 میل در ایران


پارک امیران به عنوان یکی از پیشتازان عرصه تولید پارکت لمینت در کشور، نخستین تولیدکننده پارکت شیاردار و با ضخامت 12 میل در ایران است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی پارک امیران به عنوان یکی از پیشتازان عرصه تولید پارکت لمینت در کشور، نخستین تولیدکننده پارکت شیاردار و با ضخامت 12 میل در ایران است.

جواد مصیبی، مدیرعامل گروه صنعتی مصیبی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: گروه صنعتی مصیبی متشکل از چهار شرکت امیران تجارت صنعت (تولیدکننده پارکت لمینت)، امیران ملامینه (تولیدکننده انواع درب ضدسرقت)، امیران سلولز (خدمات آغشته سازی کاغذهای دکوراتیو) و امیران کارتن (تولید انواع کارتن) از سال 90 تاسیس یافته و ابتدا به بحث واردات و فروش پارکت مشغول بوده اما از سال 94 به صورت رسمی خط تولید داخلی پارکت را با برند امیران راه اندازی کرده و عمدتا به تولید پارکت مشغول است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به فراهم سازی امکانات پیشرفته خط تولید پارکت لمینت در این مجموعه، افزود: بزرگترین تولیدکننده پارکت از نظر تعداد و امکانات هستیم و سالانه پنج میلیون مترمکعب پارکت تولید می کنیم و ظرفیت تولید پنج میلیون مترمکعب پارکت بیشتر را نیز داریم.

وی ادامه داد: برند امیران با تولید پارکت های سری مختلف سالویا، آلیسا، ماری گلد، پارکت های جناغی و پارکت هایی با ضخامت 12 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک امیران؛ نخستین تولیدکننده پارکت شیاردار و با ضخامت 12 میل در ایران

پارک امیران؛ نخستین تولیدکننده پارکت شیاردار و با ضخامت 12 میل در ایران