مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 08:472022-04-17بين الملل

پارلمان الجزایر یک قانونگذار را به خاطر خدمت به فرانسه راه نداد


منابع خبری گزارش دادند که مقامات امنیتی الجزایری از ورود نماینده ای به پارلمان این کشور جلوگیری کردند چرا که وی متهم است که چند سال قبل در لژیون خارجی فرانسه خدمت کرده است.

- منابع خبری گزارش دادند که مقامات امنیتی الجزایری از ورود نماینده ای به پارلمان این کشور جلوگیری کردند چرا که وی متهم است که چند سال قبل در لژیون خارجی فرانسه خدمت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از آناتولی، محمد بخضره، نماینده پارلمان الجزایر شنبه توسط نیروهای امنیتی این کشور به اتهام خدمت در ارتش فرانسه از ورود به محل کارش منع و مصونیت سیاسی از او سلب شد.

این نماینده پارلمان، عضو حزب محافظه کار جبهه ملی الجزایر است.

براساس گفته های منابع خبری محمد بخضره در تماسی مستقیم با کمیته بررسی امور حقوقی پارلمان الجزایر، اعلام کرد که وی تمام اتهامت وارد شده به خود را رد می کند و خواستار بازگشت مصونیت سیاسی خود به طور کامل است.

به گفته همین منابع، این نماینده پارلمان، سال ها قبل با ارائه پرونده نامزدی خود برای انتخابات پارلمانی الجزایر که در ژوئن برگزار شد، اطلاعاتی که درباره خدمت خود در نیروی لژیون خارجی به رهبری فرانسه به عنوان پرستار و انجام وظایفش در چندین کشور آفریقایی را شامل می شد، مخفی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان الجزایر یک قانونگذار را به خاطر خدمت به فرانسه راه نداد

پارلمان الجزایر یک قانونگذار را به خاطر خدمت به فرانسه راه نداد