مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 08:322022-04-17سياسي

آینده «هنر انقلاب» کجاست/ انجمن های هنری مانند جزایر پراکنده هستند


نادر قشقایی معتقد است آینده «هنر انقلاب» همانند نهالی است که با رسیدگی و بها دادن به آن، تبدیل به درختی تنومند می شود که ریشه های آن عمیق تر است و بدون آلودگی می تواند مسیر خود را پیدا کند.

- نادر قشقایی معتقد است آینده هنر انقلاب همانند نهالی است که با رسیدگی و بها دادن به آن، تبدیل به درختی تنومند می شود که ریشه های آن عمیق تر است و بدون آلودگی می تواند مسیر خود را پیدا کند.

نادر قشقایی هنرمند مجسمه ساز که خالق تندیس سردار شهید سلیمانی و چندین اثر شاخص در این رابطه بوده است و به عنوان یکی از چهره های برتر هنر انقلاب 1400 معرفی و تجلیل شد، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت هنر انقلاب در طول چهل سال اخیر بیان کرد: هنر انقلاب در طول چهل سال گذشته هنوز به جایگاه اصلی خودش نرسیده است، این که موزه دفاع مقدس داشته باشیم اما موزه هنر انقلاب نداشته باشیم، یکی از مواردی است که با چالش های بسیار زیاد هنرمندان و جوانان است.

متأسفانه در هر مقطع زمانی دچار مشکل می شوند و این مشکل زمانی است که متأسفانه به ماهیت و ارزش هنر به لحاظ این که یک تعریف کلی و تخصصی آن بها داده نمی شود.

آینده هنر انقلاب همانند نهالی است که با رسیدگی و بها دادن به آن، تبدیل به درختی تنومند می شود که ریشه های آن عمیق تر و بدون آلودگی می تواند مسیر خود را پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده «هنر انقلاب» کجاست/ انجمن های هنری مانند جزایر پراکنده هستند

آینده «هنر انقلاب» کجاست/ انجمن های هنری مانند جزایر پراکنده هستند