مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 08:072022-04-17بين الملل

سفر آبراموویچ به کی یف و تلاش برای احیای مذاکرات روسیه – اوکراین


رومن آبراموویچ، از الیگارش های میلیاردر روس که نامش در فهرست تحریم هاست، در تلاش برای از سرگیری مذاکرات صلح میان روسیه و اوکراین که بعد از یک سری حملات به غیرنظامیان متوقف شد، - رومن آبراموویچ، از الیگارش های میلیاردر روس که نامش در فهرست تحریم هاست، در تلاش برای از سرگیری مذاکرات صلح میان روسیه و اوکراین که بعد از یک سری حملات به غیرنظامیان متوقف شد، به کی یف سفر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت شبکه بلومبرگ، به گفته منابع مطلع، آبراموویچ با مذاکره کنندگان اوکراینی به منظور بررسی راه هایی برای احیای گفت وگوها رایزنی کرده است.

این میلیاردر روس که از دیرباز روابطی با ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه داشته است، از زمان آغاز جنگ اوکراین در اواخر فوریه و زمانی که ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهوری اوکراین از او خواست تا مداخله کند، به عنوان میانجیگر غیررسمی عمل می کند.

براساس گزارش روز شنبه بلومبرگ، سفر آبراموویچ به کی یف چند روز پس از آن انجام می شود که هفت میلیارد دلار دیگر از دارایی های او توقیف شد.

آبراموویچ همچنین در مذاکرات رو در روی مذاکره کنندگان اوکراینی و روسی که به میزبانی استانبول برگزار شده و در 29 مارس به پایان رسید، حضور داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر آبراموویچ به کی یف و تلاش برای احیای مذاکرات روسیه – اوکراین

سفر آبراموویچ به کی یف و تلاش برای احیای مذاکرات روسیه – اوکراین