مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 22:522022-04-16اقتصادي

محورهای روستایی پیشوا با اعتباری 20 میلیاردی مرمت می شود


معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: عملیات اجرایی راه های روستایی پیشوا با هزینه 20 میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، عادل مصدقی معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در جلسه شورای اداری شهرستان پیشوا اظهار کرد: در حوزه پیشوا 22 کیلومتر راه اصلی و 67 کیلومتر راه روستایی وجود دارد.

وی با اشاره به راه مواصلاتی پیشوا به پاکدشت و لزوم روشنایی آن ادامه داد: طول پروژه روشنایی محور شریف آباد-پیشوا به سمت ورامین تقریبا 18 کیلومتر است که طی صورتجلسه ای که قبلا تنظیم شده، مقرر گردیده تا طراحی برق رسانی این محور، توسط شرکت توزیع برق انجام و تامین اعتبار آن توسط راهداری و سه فرمانداری پیشوا، ورامین و پاکدشت انجام شود.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: در صورت طراحی پروژه، اداره کل راهداری این آمادگی را دارد تا در سال 1401، سهم خود را برای این پروژه منظور کند.

مصدقی افزود: اعتبار لازم برای اجرای هر یک کیلومتر از این پروژه شامل زیرساخت ها، کابل ها و چراغ ها، یک و نیم میلیارد تومان است تا بتوانیم این پروژه را در سال 1401 اجرا کنیم.

وی در خصوص روشنایی کمربندی شمالی پیشوا به ورامین تصریح کرد: روشنایی مسیر پیشوا-ورامین را طی جلسه ای با حضور فرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای روستایی پیشوا با اعتباری 20 میلیاردی مرمت می شود

محورهای روستایی پیشوا با اعتباری 20 میلیاردی مرمت می شود