مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 22:472022-04-16اقتصادي

اعتباری 20 میلیاردی برای مرمت محورهای روستاهای پیشوا


معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: در بخش راه های روستایی ، مناقصه ای جهت آسفالت برخی محورها به مبلغ 20 میلیارد تومان برگزار شده و عملیات اجرایی چند محور روستایی پیشوا در دستور کار قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، عادل مصدقی معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در جلسه شورای اداری شهرستان پیشوا اظهار کرد: در حوزه پیشوا 22 کیلومتر راه اصلی و 67 کیلومتر راه روستایی داریم.

وی با اشاره به راه مواصلاتی پیشوا به پاکدشت و لزوم روشنایی آن ادامه داد: طول پروژه روشنایی محور شریف آباد به پیشوا به سمت ورامین تقریبا 18 کیلومتر است که طی صورتجلسه ای که قبلا تنظیم شده، مقرر گردیده تا طراحی برق رسانی این محور، توسط شرکت توزیع برق انجام و تامین اعتبار آن توسط راهداری و سه فرمانداری پیشوا، ورامین و پاکدشت انجام شود.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت:در صورت طراحی پروژه، اداره کل راهداری این آمادگی را دارد تا در سال 1401، سهم خود را برای این پروژه منظور نماید.

مصدقی افزود: اعتبار لازم برای هر اجرای هر یک کیلومتر از این پروژه شامل زیرساخت ها، کابل ها و چراغ ها، یک و نیم میلیارد تومان است تا بتوانیم این پروژه را در سال 1401 اجرایی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتباری 20 میلیاردی برای مرمت محورهای روستاهای پیشوا

اعتباری 20 میلیاردی برای مرمت محورهای روستاهای پیشوا