مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 14:322022-04-16ورزشي

معرفی برترین های مسابقات دو و میدانی جام «مولای عرشیان و بانوی قدسیان»


مسابقات دو و میدانی جام «مولای عرشیان و بانوی قدسیان» برگزار و دونده های برتر این دوره از رقابت ها در دور بخش آقابان و بانوان معرفی شدند.

- معرفی برترین های مسابقات دو و میدانی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان ایسنا/اصفهان مسابقات دو و میدانی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان برگزار و دونده های برتر این دوره از رقابت ها در دور بخش آقابان و بانوان معرفی شدند.

رییس هیئت دو میدانی استان اصفهان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری جشنواره مولای عرشیان و بانوی قدسیان در دو بخش بانوان و آقایان، گفت: این مسابقات در پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی انقلاب اصفهان با حضور 152 ورزشکار دختر و 200 ورزشکار پسر در 4 رده سنی و 6 ماده برگزار و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

محمدرضا برکت افزود: رقابت های جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان به نوعی خاستگاه استعدادهای امروز و قهرمانان فردا است، شور و نشاط در این رقابت ها کاملاً مشهود است و انگیزه بسیار خوبی در بین ورزشکاران نوجوان و جوان شرکت کننده دیده می شود که بستر و فرصت مناسبی برای رشد ورزش اصفهان است و مسئولان کمیته های مختلف هیئت دو و میدانی استان اصفهان با رصد این رویداد به شناسایی استعدادها می پردازند تا در آینده بتوانیم آنها را پرورش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برترین های مسابقات دو و میدانی جام «مولای عرشیان و بانوی قدسیان»

معرفی برترین های مسابقات دو و میدانی جام «مولای عرشیان و بانوی قدسیان»