مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 12:272022-04-16سياسي

مسابقه ی ایده شو دانش آموزی در ایلام برگزار می شود


رییس پژوهش سرای دانش آموزی ایلام از برگزاری مسابقه ی ایده شو با محوریت علوم پایه در بین دانش آموزان متوسطه اول و دوم استان ایلام خبر داد.

- سیدسعدالله نبوی نژاد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقه ایده شو برای دانش آموزان متوسطه اول و دوم استان ایلام با هداف شناسایی استعدادهای برتر دانش آموزان، تبیین نقش و اهمیت علوم پایه در زندگی، استفاده از ایده های خلاقانه دانش آموزان، کمک به عرضه ایده های نو در حوزه علوم پایه، تقدیر و پاسداشت از ایده های نو و ارائه دهندگان آن برگزار می شود.

وی گفت: باتوجه به گسترش جمعیت که دلیل بر پیدایش نیازها و مشکلات در همه زمینه های زندگی بشر گشته است؛ تنها ایده های نوآورانه و خلاقانه هستند که برای برطرف کردن مشکلات و پیشرفت در هر زمینه ای حیاتی است و از طرفی علوم پایه نقش اساسی و پررنگی را برای بهتر کردن زندگی انسان ها ایفا می کند، در این راستا با فراهم کردن بستری برای بروز خلاقیت و ایده های نو کارآمد دانش آموزان، زمینه ساز تأمین نیروی انسانی خلاق برای رفع نیازها و مشکلات جامعه بشری کشور و جهان شود.

وی جایزه ی نفرات اول تا سوم را به ترتیب 700، 500 و 300 هزار تومان و معرفی ایده های برتر به بنیاد ملی نخبگان اعلام کرد و گفت: ایده ها باید در محورهای اصلی علوم پایه شامل زیست شناسی ، شیمی و فیزیکباشند و صر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه ی ایده شو دانش آموزی در ایلام برگزار می شود

مسابقه ی ایده شو دانش آموزی در ایلام برگزار می شود