مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 11:272022-04-16سياسي

دو رویکرد اصلی دانشگاه علمی کاربردی برای تحقق شعار سال


سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی به دو رویکرد دانشگاه برای تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: تربیت نیروی انسانی ماهر از طریق اجرای دوره های علمی کاربردی متناسب با نیاز کار و از سوی دیگر رویکرد عمده توسعه فناوری، - اشتغال آفرینی و صلاحیت حرفه ای زمینه اجرای شعار سال را در دانشگاه علمی کاربردی فراهم کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین بلندی به برنامه های دانشگاه جامع علمی کاربردی در جهت تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: بدیهی است تحقق اهداف شعار سال جاری که توسط رهبر فرزانه انقلاب اعلام شد منوط به تعامل و همکاری همه نهادها و فعالان این عرصه برای گذار از اقتصاد نفتی به اقتصاد دانش بنیان و در جهت نهادینه شدن آن است.

دانشگاه ها محل اصلی تحقق فعالیت های تولید نیروی انسانی مورد نیاز بخشهای مختلف، دانش بنیان نمودن فرآیندها و فراهم نمودن زمینه های اشتغال آفرینی محسوب می شوند.

در نظام آموزش عالی برای هر یک از زیر نظام ها، وظایف و ماموریت های پیش بینی شده که تحقق جامع و صحیح آن نیازمند تقسیم کار ملی است.

وی در ادامه تصریح کرد: در این راستا دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان مرجع و متولی آموزش های شغل محور و تاثیرگذار در توسعه اشتغال کشور، رسالت تربیت و توانمندسازی نیروی انسانی متخصص و ماهر مورد نیاز بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو رویکرد اصلی دانشگاه علمی کاربردی برای تحقق شعار سال

دو رویکرد اصلی دانشگاه علمی کاربردی برای تحقق شعار سال