مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 09:122022-04-16بين الملل

تهدید نویسنده سرشناس جهان عرب از سوی رژیم صهیونیستی/عطوان: هرگز نمی ترسم


سردبیر روزنامه رأی الیوم و نویسنده مشهور عرب اعلام کرد که از سوی لابی رژیم صهیونیستی در انگلیس به دلیل حمایت از مقاومت فلسطین مورد تهدید قرار گرفته است.

- تهدید نویسنده سرشناس جهان عرب از سوی رژیم صهیونیستی/عطوان: هرگز نمی ترسم سردبیر روزنامه رأی الیوم و نویسنده مشهور عرب اعلام کرد که از سوی لابی رژیم صهیونیستی در انگلیس به دلیل حمایت از مقاومت فلسطین مورد تهدید قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالباری عطوان، سردبیر روزنامه رأی الیوم در سرمقاله این روزنامه آورده است: این روزها با حملات رسانه ای، سیاسی و شخصی از سوی لابی اسراییل در انگلیس به دلیل حمایتم از مقاومت فلسطین و عملیات اخیرشان علیه رژیم اشغالگر چه از طریق نوشته هایم در رأی الیوم و چه از طریق کانال هایم در یوتیوپ و مصاحبه هایم در شبکه های عربی و خارجی مواجه شده ام.

در رأس این حملات روزنامه یهودی جیوش کرونل است که با تیراژ بالا در انگلیس و جهان غرب منتشر می شود.

این روزنامه اتهام حمایت از تروریسم به من زده است به این دلیل که از رعد حازم، جوان فلسطینی مجری عملیات اخیر تل آویو که به کشته شدن سه اسراییلی و زخمی شدن 10 تن دیگر منجر شد، حمایت کردم و او را شهید و قهرمان نامیدم و گفتم بیشتر اسراییلی غیرنظامی نیستند بلکه جزو ارتش و دستگاه امنیت اسراییل یا سرباز ذخیره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید نویسنده سرشناس جهان عرب از سوی رژیم صهیونیستی/عطوان: هرگز نمی ترسم

تهدید نویسنده سرشناس جهان عرب از سوی رژیم صهیونیستی/عطوان: هرگز نمی ترسم