مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 09:022022-04-16سياسي

برگزاری کنکور سراسری 1401 برای اولین بار در ارزوییه


نماینده مردم شهرستان های ارزوییه، بافت و رابر در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری کنکور سراسری 1401 برای اولین بار در شهرستان ارزوییه خبر داد.

- صمدالله محمدی، در دیداری صمیمی با مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: عدم برگزاری کنکور سراسری در شهرستان ارزوییه، یکی از مهم ترین دغدغه های دانش آموزان و والدین در این شهرستان بود که داوطلبان مجبور بودند برای شرکت در آزمون سراسری با صرف هزینه زیاد، طی مسافت طولانی بیش از 100 کیلومتری و استرس دیر رسیدن به آزمون، به شهرستان همجوار، شهر بافت بروند.

وی خاطر نشان کرد: با مساعدت اداره کل آموزش و پرورش و موافقت سازمان سنجش و آموزش کشور، برای اولین سال شاهد برگزاری کنکور سراسری 1401 در شهرستان ها ی ارزوییه خواهیم بود.

صمدالله محمدی نماینده شهرستان های بافت، ارزوییه و رابرتصریح کرد: تمام تمهیدات و برنامه ریزی های لازم از قبیل امکانات رفاهی و سرمایشی برای برگزاری کنکور در این شهرها تدارک دیده شده و انجام خواهد شد.

محمدی اظهار کرد: پراکندگی مناطق مختلف و فاصله زیاد مناطق این شهرستان با مرکز شهرستان بافت، در هنگام برگزاری کنکور، هزینه و استرس فراوانی را برای دانش آموزان کنکوری همراه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنکور سراسری 1401 برای اولین بار در ارزوییه

برگزاری کنکور سراسری 1401 برای اولین بار در ارزوییه