مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 08:522022-04-16سياسي

تشکل های دانشجویی بستر مناسبی برای مطالبه گری دانشجویان است


رییس جهاددانشگاهی استان کردستان گفت: دانشجو مطالبه گر است و وظیفه و رسالت دانشجویان در کنار تحصیل همین مطالبه گری و خواستن است و محیط فرهنگی جهاددانشگاهی و تشکل های دانشجوی بستر مناسبی برای فعالیت های فرهنگی و مطالبه گری می باشد.

- ایسنا/کردستان رییس جهاددانشگاهی استان کردستان گفت: دانشجو مطالبه گر است و وظیفه و رسالت دانشجویان در کنار تحصیل همین مطالبه گری و خواستن است و محیط فرهنگی جهاددانشگاهی و تشکل های دانشجوی بستر مناسبی برای فعالیت های فرهنگی و مطالبه گری می باشد.

اکبر اسدی، امروز شنبه در اولین نشست سال جاری شورای سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی کردستان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی است و همه بندگان خدا به این مهمانی معنوی دعوت شده اند.

وی با اشاره به اینکه تزکیه نفس فلسفه اصلی ماه مبارک رمضان بوده است، افزود: تزکیه نفس در این ماه مبارک، زمینه ساز حرکت رو به رشد در مسیر تعالی برای فرد و جامعه است.

رییس جهاددانشگاهی کردستان با اشاره به اینکه، ما انسان ها برای تمام ابعاد زندگی خود نیاز به تزکیه نفس داریم، بیان کرد: تعلیم امروز در تمام سطوح آموزشی و دانشگاهی وجود دارد اما تزکیه نفس و اخلاقیات کم رنگ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های دانشجویی بستر مناسبی برای مطالبه گری دانشجویان است

تشکل های دانشجویی بستر مناسبی برای مطالبه گری دانشجویان است