مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 04:522022-04-16پزشكي

صدای کمبود خون در جنوب کرمان در آمد


رییس انتقال خون شهرستان های جیرفت و کهنوج گفت: شهرستان های جنوبی کرمان به شدت به همه گروه های خونی به ویژه گروه های خونی O و A منفی نیاز دارند.

- ایسنا/کرمان رییس انتقال خون شهرستان های جیرفت و کهنوج گفت: شهرستان های جنوبی کرمان به شدت به همه گروه های خونی به ویژه گروه های خونی O و A منفی نیاز دارند.

علی بهزادی با اشاره به اینکه نیاز به اهدای خون در همه گروه های خونی ضرورت همیشگی منطقه است گفت: در حال حاضر به شدت نیازمند گروه های خونی O و A منفی برای تامین خون مورد نیاز بیماران هستیم.

وی اظهار کرد: از همه ی افراد واجد شرایط اهدای خون و اهداکنندگان مستمر در گروه های خونی مختلف دعوت می شود که برای تامین نیاز خونی بیماران به پایگاه های انتقال خون جیرفت و کهنوج مراجعه کنند.

بهزادی از وجود 540 بیمار تالاسمی نیازمند خون در جنوب کرمان خبرداد و افزود: علاوه بر وجود 540 بیمار تالاسمی در جنوب کرمان و تامین سایر نیازهای خونی در راستای انجام فوریت های پزشکی هم اکنون با مشکل جدی مواجه هستیم.

وی نیاز به خون و فرآورده های خونی را همیشگی عنوان و تصریح کرد: مردم منطقه جنوب کرمان می توانند با اهدای خون، نجات بخش جان بیماران نیازمند به این مایع حیاتی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای کمبود خون در جنوب کرمان در آمد

صدای کمبود خون در جنوب کرمان در آمد