مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 22:572022-04-15ورزشي

کارخانه در آزادشهر: اندیشه مربیان والیبال کشور برای افتخارآفرینی باید جهانی باشد


«مصطفی کارخانه» سرمربی اسبق تیم ملی والیبال ایران با توجه به اینکه والیبال ایران جهانی شده است، گفت: مربیان والیبال باید اندیشه و برنامه های خود را برای افتخارآفرینی در دنیا جهانی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس گلستان، رییس هیات والیبال استان گلستان عصر امروز در سیمنار دانش آفزایی مربیان والیبال در آزادشهر گفت: سیمنار دانش آفزایی مربیان والیبال استان گلستان به میزبانی بنیاد اوستا شهرستان آزادشهر در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد برگزار شد.

عیسی سنگدوینی با بیان هدف  اینکه سیاست های مجموعه هیات والیبال استان و فدراسیون دانش آفزایی مربیان والیبال است، اظهار کرد: این سینمار با حضور 80 مربی از سطح استان  با حضور مربی ملی کشور مصطفی کارخانه انجام شد.

مصطفی کارخانه مهمان ویژه  این سیمنار در خطاب به مربیان حاضر در این دوره گفت: استقبال خوبی از این سینمار از مناطق مختلف استان شده است، جای امیدآفرینی دارد سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران با توجه به اینکه والیبال ایران جهانی شده است، گفت: مربیان والیبال باید اندیشه و برنامه های خود را برای افتخارآفرینی در دنیا جهانی کنند.

کارخانه ادامه داد: بیش از 40 سال مشغول فعالیت در  ورزش والیبال هستم و عقیده دارم باید مربیان ما دانش روز دنیا را به همراه داشته باشند تا در سطح دنیا جز تیم ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه در آزادشهر: اندیشه مربیان والیبال کشور برای افتخارآفرینی باید جهانی باشد

کارخانه در آزادشهر: اندیشه مربیان والیبال کشور برای افتخارآفرینی باید جهانی باشد