مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 15:522022-04-15سياسي

مسئولان کار عملی را جایگزین کار نمایشی کنند


مسئولان دولتی باید برای مردم کار کنند نه برای نمایش و گشایش اقتصادی باید صرف امور زیر بنایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با دعوت از خیرین و نیکوکاران منطقه جهت مشارکت در اطعام کریمانه در سالروز میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام اظهار کرد: در این ماه پر فیض و برکت به نقل از علما و عرفا تقاضا داریم اهالی از فیوضات این ماه مبارک بهره گیرند به ویژه نماز شب که ذخیره و گنجینه ناتمام شدنی هست.

وی افزود: ماه مبارک رمضان ایام روشن نسیم های الهی هست و مردم سعی کنند خود را در آن مسیر قرار دهند به ویژه در ایام شب های قدر که محاسبه گر اعمال در شب های قدر وجود مبارک بقیه الله الاعظم (عج) است.

خطیب نماز جمعه شهرستان مشگین شهر 29 فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی را تبریک گفته و بیان کرد: اقتدار و استحکام و قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دژی مستحکم برای مردم در برابر دشمنان اسلام است و هیچ تهدیدی برای همسایگان نیست.

حجت الاسلام باوقار در ادامه به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام مقدس اسلامی اشاره کرد و گفت: مسئولین نظام پرهیز از انفعال و قرار دادن صداقت در کلیه حرکت ها و کارها و عذرخواهی در قبال کاستی ها و کوتاهی ها و پرهیز از غرور که عا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان کار عملی را جایگزین کار نمایشی کنند

مسئولان کار عملی را جایگزین کار نمایشی کنند