مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 15:272022-04-15سياسي

ائمه نماز جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟


ائمه جمعه استان اردبیل در خطبه های نماز جمعه این هفته (26فروردین ماه 1401) ضمن اشاره به فضیلت های ماه مبارک رمضان نسبت به توجه جدی مسئولان برای رفع مشکلات مردم تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نماز جمعه این هفته (26 فروردین ماه 1401) با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان ها و شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد.

امام جمعه بیله سوار: مدیریت جامع آب و خاک، برون رفت بحران  مغان حجت الاسلام والمسلمین جابر عزیزی امام جمعه بیله سوار در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر، ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، فرارسیدن میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع) و روز اکرام و تکریم خیرین را تبریک گفته، خواستار فرهنگ سازی این عمل مومنانه در جامعه گردید.

وی در ادامه به فرصت بهره مندی بیشتر از فیوضات و برکات ماه مبارک رمضان به ویژه در شب های قدر و حضور پرشور و باشکوه در این مراسمات اشاره کرد.

خطیب جمعه بیله سوار در ادامه با اشاره به دیدار کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب گفت: بیانات مقام معظم رهبری به عنوان منشور راهبردی، مرامنامه و اساسنامه حرکات و تصمیم گیری و تصمیم سازی مسئولان نظام دانست.

عزیزی در ادامه با اشاره به محورهای بیانات مقام معظم رهبری چه در حوزه برنامه هشتم توسعه و چه در برنامه اصل 44 قانون اساسی و چه در بحث اقتصاد بدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه نماز جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟

ائمه نماز جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟