مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 14:572022-04-15سياسي

مجازات مفاسد اقتصادی مطالبه جدی مردم از دستگاه قضایی است


امام جمعه بسطام با تاکید بر اینکه مفاسد اقتصادی باید معرفی و مجازات شوند، گفت: مردم انتظار دارند که دستگاه قضایی بدون مماشات با ابر بدهکاران بانکی و مفاسد، - ، حجت الاسلام سید علی رضوی نسب در دومین نماز جمعه ماه رمضان سال جاری به میزبانی امامزاده سید ابوالقاسم (ع) شهر بسطام، با بیان اینکه مجازات مفاسد اقتصادی مطالبه جدی مردم از دستگاه قضایی است، تاکید کرد: مردم خواستار اجرای عدالت هستند.

وی با بیان اینکه با اجرای عدالت، مفسدان اقتصادی و ابر بدهکاران بانکی معرفی خواهند شد، افزود: این مفسدان باید بدون هیچ گونه مسامحه ای مجازات شوند و نباید تنها به اعلان اسامی بسنده کرد.

امام جمعه بسطام در ادامه به برشمردن فضائل و برکات بیشمار ماه مبارک رمضان به ویژه ایام البیض پرداخت و گفت: کسانی که روزه نمی گیرند نباید در ملأ عام روزه خواری کنند.

رضوی نسب به هُبوط آدم و حوا از بهشت و سکونت آن ها در زمین اشاره کرد و ادامه داد: خداوند مقام آدم و حوا را به دلیل نافرمانی تنزل داد.

وی همچنین با بیان اینکه این روزها حجاب نسبت به گذشته کمرنگ شده به جامعه بانوان توصیه کرد، تحت تأثیر فضای مجازی و هجمه غرب قرار نگیرند.

امام جمعه بسطام با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با مسئولان نظام و همچنین اقدامات دولت سیزدهم، گفت: رییس جمهور منتخب یکی پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجازات مفاسد اقتصادی مطالبه جدی مردم از دستگاه قضایی است

مجازات مفاسد اقتصادی مطالبه جدی مردم از دستگاه قضایی است