مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 14:572022-04-15سياسي

لزوم توجه به لرستان در حوزه تخصیص آب/ قیمت ها در بازار کنترل شود


نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر لزوم توجه به لرستان در حوزه تخصیص آب در سطح ملی، گفت: قیمت ها در بازار استان توسط دستگاه های متولی کنترل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد در سخنانی با سفارش همگان به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: زندگی انسان به طور معمول در روز و هفته و ماه، آمیخته با تلاش هایی است که غالباً به امور دنیوی بر می گردد و ماه مبارک رمضان فرصتی است برای بازنگری در فعالیت های سالیانه دنیوی است، تا با روزه داری و ارتباط بیشتر با خداوند متعال، استغفار، دعا، مناجات، نوع دوستی، صله ارحام و کمک به دیگران درون و باطن انسان از صفا و نورانیت فوق العاده ای برخوردار باشد.

از فرصت ماه رمضان برای صفای باطن استفاده کنیم وی بیان داشت: از این فرصت ماه مبارک رمضان، روزهای و شب های ماه مبارک و شب های لیله القدری که در پیش داریم بتوانیم نهایت کمال و رشد و استفاده را در ایجاد صفای باطن و قلوبی که منور به نور ایمان گردد، بهره برداری کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه نیمه این ماه مبارک مصادف با ولادت امام حسن مجتبی (ع)، نخستین فرزند خانه نور امیر المومنین حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) است، عنوان کرد: دوران 10 ساله امامت این حضرت مانند دوران امامت پدر بزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به لرستان در حوزه تخصیص آب/ قیمت ها در بازار کنترل شود

لزوم توجه به لرستان در حوزه تخصیص آب/ قیمت ها در بازار کنترل شود