مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 13:372022-04-15سياسي

امر به معروف و نهی از منکر به طور جدی در جامعه اجرایی شود


امام جمعه بخش گلستان با تاکید بر اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: امر به معروف و نهی از منکر به طور جدی در جامعه اجرایی شود.

- ، حجت الاسلام محمود نورپور در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش گلستان ضمن تبریک سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام ایتام و تکریم خیرین گفت: امام حسن مجتبی مجمع فضائل و کمالات است همانطور که پیامبر اکرم (ص) فرمود: اگر فضیلت به صورت یک انسان مجسم می شد، آن، امام حسن (ع)، می شوید، آن حضرت در عبادت، شجاعت امام حسن (ع)، غیرت دینی، صبر، استقامت، حلم و بردباری، سخاوت و محروم نوازی زبانزد عام و خاص بود.

خطیب نماز جمعه بخش گلستان افزود: امام حسن (ع) هنگام نماز زیباترین لباس های خود را می پوشید و می فرمود: خداوند زیباست، زیبایی را دوست دارد و در قرآن فرمود هنگام رفتن به مسجد زینت خود برگیرید وقتی به سوی مسجد حرکت می کرد، به در مسجد که می رسید، سرش را بلند می کرد به آسمان و با خشوع مخصوص می فرمود: به لطف و کرمت از گناهانم بگذر ای خدای بزرگوار.

امام جمعه بخش گلستان خاطر نشان ساخت: امام حسن (ع) پناهگاه فقرا، ایتام و نیازمندان بود تا جایی که دو بار همه اموالش را بین محرومین خرج کرد و سه بار ثروتش را به دو نیم تقسیم کرد، نیمی را برای خود نگهداشت و نیم دیگر را بذل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امر به معروف و نهی از منکر به طور جدی در جامعه اجرایی شود

امر به معروف و نهی از منکر به طور جدی در جامعه اجرایی شود