مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 10:522022-04-15پزشكي

ورود یک میلیون بیمار بین المللی به ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در نشست خبری نخستین کنفرانس و نمایشگاه گردشگری سلامت و طبیعت گردی بسکی، محمدرضا ترجمان رییس اداره گردشگری سلامت معاونت درمان وزارت بهداشت، - رییس اداره گردشگری سلامت معاونت درمان وزارت بهداشت، با اشاره به پتانسیل ایران برای جذب بیماران بین المللی گفت: پاندمی کرونا در دو سال گذشته صنعت توریسم درمانی را تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در نشست خبری نخستین کنفرانس و نمایشگاه گردشگری سلامت و طبیعت گردی بسکی، محمدرضا ترجمان رییس اداره گردشگری سلامت معاونت درمان وزارت بهداشت، گفت: هدف وزارت بهداشت، کمک به ارتقا و رونق گردشگری سلامت در کشور است.

وی با عنوان این مطلب که جایگاه ایران از نظر پتانسیل گردشگری سلامت، فوق العاده مناسب ولی از نظر عملکرد جای تأمل دارد، افزود: کشورهای منطقه و همسایه برای جذب گردشگر درمانی، برنامه ریزی های لازم را انجام داده اند و لازم است ما نیز در همین مسیر گام برداریم.

ترجمان ادامه داد: این مهم بر عهده وزارت بهداشت است که برای توسعه و رشد گردشگری درمانی، نسبت به فعال سازی و راه اندازی مراکز تشخیصی و درمانی مناسب، برنامه ریزی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود یک میلیون بیمار بین المللی به ایران

ورود یک میلیون بیمار بین المللی به ایران